+48 512 388 870 +48 61 221 94 11 info@dentalcomfort.pl

Chirurgia stomatologiczna

Do zabiegów z zakresu chirurgii stomatologicznej wykonywanych w naszym gabinecie należą:
•    Usuwanie zębów;
•    Chirurgiczne usuwanie ósemek; usuwanie zębów mądrości
•    Chirurgiczne usuwanie zębów zatrzymanych
•    Resekcje wierzchołków korzeni
•    Usuwanie torbieli
•    Zabiegi chirurgiczne na przyzębiu, podcinanie wędzidełek wargi górnej i dolnej
•    Ekstrakcja atraumatyczna jako profilaktyka przedimplantacyjna -  jest to zabieg chirurgiczny polegający na  usunięciu zęba z zębodołu przy użyciu odpowiednich narzędzi. Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu przy zachowaniu aseptyczności pola operacyjnego. Jeżeli chcieliby państwo po usunięciu zęba uzupełnic brak implantem, bardzo ważne jest, aby w trakcie ekstrakcji nie uszkodzi kości wokół korzenia usuwanego zęba. Po ok. 6 tygodniach w zębodole zacznie powstawac kośc, w którą będzie można wszczepic implant. W przeciwnym wypadku dojdzie do zaniku kości i wszczepienie implantu będzie możliwe tylko po wykonaniu dodatkowego zabiegu rekonstrukcji kości
•    Sterowana regeneracja tkanek – stosowanie przeszczepów kości własnej i preparatów kościozastępczych w odbudowie wyrostka zębodołowego. Zabiegi sterowanej regeneracji tkanek z użyciem biomateriałów znajdują zastosowanie w odbudowie ubytków struktury kostnej i stosowane są przede wszystkim jako pomocnicze w implantologii. Stosowane są również w innych zabiegach z zakresu chirurgii stomatologicznej a zwłaszcza w wypełnianiu ubytków kostnych w trakcie zabiegu resekcji wierzchołków korzeni zębów lub wyłuszczenia torbieli.
•    Wszczepianie implantów zębowych
Nasze procedury dezynfekcji i sterylizacji są zgodne z normami polskimi oraz europejskimi i zapewniają całkowite bezpieczeństwo w zakresie aseptyki.